zaterdag 2 april 2011

Zonsondergang (aquarel)

Zonsondergang (aquarel) AQUAREL: 70 cm breed en 50 cm hoog. EIGEN WERK.De kwaliteit van het schilderij is veel beter dan op dit fotoformaat is te zien.Indien u een kijkje wilt nemen in mijn 'Schilderijengalerij', klik dan eens op de link "Rita Tielemans' Schilderijengalerij" onderaan de pagina. Véél kijkplezier!Ik ben kunstschilder met 20 jaar ervaring in olieverf-, acryl-, pastel- en aquareltechnieken. Regelmatig hou ik tentoonstellingen in Nederland en België. Ik geef les en organiseer workshops. Ik ben verkozen geweest als 'Kunstenaar van de maand' in de gemeente Kapellen (België). Voor 'Staatsbosbeheer' heb ik onlangs een opdracht uitgevoerd om panelen (aquarellen) te ontwerpen ter illustratie bij een wandelroute in het 'Moretusbos' te Putte (Noord Brabant). Mijn inspiratie haal ik vooral uit de natuur, uit reisimpressies en uit mijn leefomgeving. U kan bij mij thuis komen kijken na afspraak. Ik woon in Putte(NL) juist over de grens, richting Bergen op Zoom.TIP: GEEF EEN SCHILDERIJ ALS ORIGINEEL CADEAU!www.ritatielemans.nl
meer info


Geen opmerkingen: